onsdag 13 april 2011

Sömnlös

Hemma nu efter en härlig dag. Jäklar vad jag behövde träffa några vänner idag. Dem ger så mycket, och de finns faktiskt alltid där. Underbart!
Mitt hår fick lite ljusa slingor i sig idag också, blev ganska bra. Jennys hår blev däremot Jäkligt bra. Hon fick löshår av sin syster (som startat ett företag som säljer löshår bytheway, riktigt häftigt tycker jag) i födelsedagspresent, så idag färgade hon en mörkbrun färg som matchade löshåret PERFEKT! sjukt lyckat! Sen vidare till Marre och Anders och hänga lite. Och dom som ska få en lite bebis efter sommarn, tänka sig :)
Igår fick min man ta fram saxen och klippa mig. Ja han har senaste året varit min frisör. Första gången jag fick den här iden lät det typ såhär:
Jag "kan du klippa mig?"
R "nej?"
Jag "jooo!"
R "okej."
Sen dess har han blivit riktigt grym. Han är den absolut bästa i hela världen för mig. Så nu ska jag gå och krypa ner brevid honom. Godnatt världen och alla kottar!

Inga kommentarer: