torsdag 7 april 2011

dark vs. light

Vid nuläget är mitt hår ett enda stort och slitet ruffs. Visst, nästan 7 veckor i saltvatten har ju satt sina spår. Men sen har också ÅR av färgning och blekning satt sina spår. Och ibland längtar jag innerligt efter att ha ett helt naturligt hår, utan några som hellst ämnen i. Men ja, det skulle ju vara då om jag lyckades få en frisör att färga så nära min egen hårfärg det bara går, och sen bara låta det växa. Ni förstår? Jorå, det skulle kunna vara en ypperlig idé. Men nu känner jag mig själv så pass väl, så jag vet med SÄKERHET att jag förr eller senare skulle övertala mig själv till en liten välbehövlig "makeover". Brunt, svart, lila, rött, blondt och allt därimellan har suttit på jässan. Det är ju bara så jäkla kul att byta ibland.


Här med svart/brunt.

Inga kommentarer: