onsdag 6 april 2011

Lite tungt och stort

Den ständigt pågående frågan i mitt huvud - Vad ska jag bli när jag blir stor?!
För det finns ju faktiskt så himla mycket att välja på. Även om man tror sig ha en bild över helheten, så är studentum.se en riktig verklighets lina. Där finns alla utbildningar du kan tänka dig, och lite till. Och du tror dig ha en inriktning som du vill satsa på, men då uppenbarar sig ett dussin till. Nu är det bara att tro på mig själv och satsa. Men att plugga har inte riktigt varit min starka sida. Fast å andra sidan var det 4 år sedan sist. Kanske helt enkelt är mogen och öppen för det nu. Om man blir vad man äter, borde man bli det man tänker att man är. Logiskt?

2 kommentarer:

Maria sa...

Bara man vill något eller många saker så kommer man att komma någonstans dit man blir nöjdast över livet!

Du är en pärla!

Linda Pettersson sa...

MEN DU är ju en pärla, tack för de orden fina du!