söndag 17 april 2011

Inte lika kaxig idag..

Hade en svinrolig kväll igår med tjejerna och det var trevligt att känna på Månens puls litegrann. Idag är jag som sagt inte alls särsklit kreativ, orkar knappt tänka.
Men det kan va skönt ibland att bara vara, träffade Ella på stan och tog en fika. Strosa runt och köpte söta små sommarshorts på hm för 99, och en jumpsuit på bikbok för 199. Alldeles överkommligt för min ekonomi. Sedan en lunch på Chicco.
Jag gillar att det kommit massor av snygga jumpsuit, haft en svart i garderoben i flera år men den har liksom aldrig kommit till användning. Så konstigt för det är ju SÅ snyggt! Och jag vill bara att det ska bli sommar på riktigt så man kan använda alla sommarkläder, och använda mina klänningar igen, som jag köpte i Thailand.

Idag har ju bara varit så underbart ute, men det är fortfarande kallt när det blåser så man måste klä på sig. Så man inte blir sjuk :)




Snygga ella på Å2 en vinterkväll 2009.

Inga kommentarer: