onsdag 20 april 2011

NOG!

Jag vet hur mina känslor kan gå upp och ner precis som en nybilven tonåring, men ja det är väl helt enkelt så jag är. Att känna och älska är väl det vackraste man kan göra. AJA igår fick jag bara NOG, tänkte såhär: varför i hela världen lägger jag ner så sjukt mycket tid på face book?
1. Jag bryr mig inte särsklit mycket om vad som händer eller skrivs igentligen, men ENDÅ ska jag gå in och titta?
2. Det tar upp sjuklgt mycket tid. Det blir ju nästan som ett beroende.
3. Dom som jag verkligen vill hålla kontakten med kan jag ringa, och dom mig.
4. Att alltid vara tllgänglig att kontakta på det sättet känns ibland lite jobbigt.

OJ vad negativ jag är nu. Men jag ville helt enkelt bara ta ett break från det, som ett litet expriment för mig själv. Hur det känns att vara utan. (haha, freeak!)
Och idag känns det riktigt befriande. Imorse var en av mina första tankar "kolla lite face, kanske?" men så kom jag på det! Och vad nice det var att säga ifrån sig själv, och inte lägga energi på det.

Och nu har jag ju bloggen jag kan reagera mig på,och vara kreativ med. :)

Inga kommentarer: