söndag 3 april 2011

Du och jag skulle kunna gå långt,

Hemma kan kännas så himla härligt tryggt och befriande. Inte vad gäller mig, jag känner bara ett oändligt sug efter att få vara ute på resande fot. Och vem vill lämna paradiset för att komma hem till ett kallt sverige utan någon som hellst charm. Bara lilla landet lagom som kryllar av viktigpettrar.
Fyfan vad negativ jag är, men det struntar jag blankt i. Precis som skyttens natur hatar jag rutiner och älskar att vara fri och att resa. Det är bara ett självklart faktum om mig, vare sig man tror på astrologi eller ej.
Enda jag kan tänka på just nu är att jobba ihjäl mig för att genomföra nästa resa, och att få bo och leva i en pulserande storstad lockar mina sinnen till rysningar enda ut i fingerspetsarna. Utöver det har jag naturligtvis också några fler drömmar och mål, men dom ska vi titta närmare på här framöver. Och för att hålla mitt sinne levande ska jag skriva, precis det som jag faktiskt tycker just om: skriva.

En dag i geffle var härlig med härlig familj. Men nu har tröttheten fallit tungt över mig, dags att stoppa ner min man brevid mig.
Godnatt världen !

Inga kommentarer: