lördag 16 april 2011

Happiness

SOOOOOL överallt. Det känns så skööönt, samtidigt sitter jag här inne och nördar just nu, men var faktiskt precis på en promenad och avslutade med en solning på Oxen. Jag vet inte om det är rören som är totalt värdelösa men med ansiktsförstärkaren på under hela tiden, och inte ett brännmärke så långt jag kan se? Eller så kan jag faktiskt ha en rätt stark bränna (även om den inte är den brunaste av alla) men jag har heller inte den där riktigt mörka pigmentet (är ju ursvenne, haha) Men under nästan hela 7 veckor flagnade jag inte en gång, och har fortfarande inte gjort det. Använde mycket solfaktor och brännan verkar verkligen ha satt sig djupt. NICE!

Men lite ångest får jag eftersom det hela tiden pratas om hudcancer... Ja, och vi ska inte tala om hur mycket huden ÅLDRAS av solen. Rynkor och mörka fläckar som aldrig går bort. Aj aj aj.



Inga kommentarer: