tisdag 5 april 2011

- Mamma jag vill ha en häst!



När jag fick träffa min familj dagen efter hemkomsten, stod vi alla och beskådade min brors verk på deras övervåning. Nämligen en halvt utriven våning med en toalettstol och en tvättmaskin i mitten utav alltihopa. Då det plötsligt slår mig vad det var jag hade glömt. "Jag behöver en häst!" säger jag till alla i rummet, och min bror går bara runt ett hörn och tar fram just en häst åt mig.
Den fick jag med mig hem. Vad glad jag blev över att få hänga upp alla mina favoriter, utan att de ska behöva ligga i lådor. För det här är ju ett riktigt billigt alternativ än att kosta på en stor klumpig garderob. Och om den skulle bli särsklid snygg i våran 1:a är tveksamt.
Utrymme är alltså en bristvara! Därför fick fåtöljen helt enkelt stå UNDER ställningen (aldrig någon som sitter i den i vilket fall)
Så det enda som stör mig är att tavlan längst ner kom lite i skymundan. Men det går snabbt att spika en ny spik :)

2 kommentarer:

beatrice sa...

väldigt praktiskt med en klädhäst!

Linda Pettersson sa...

Visst är det, och väldigt snyggt!