tisdag 17 maj 2011

TREVLIGA TISDAGEN

Dethär med vårruset var inte min grej när jag skulle gå hem från Posten idag. Jag fick korsa den slingrande ormen av framrusande kvinnor två gånger för att nå hem i säkerhet. Duktiga tjejer som springer, men jag gillar nog hellre vara hemma i soffan (eller på gymmet).


Idag var också första dagen på Boomerang. & det var grymt roligt! Insåg dock för ungefär en timme sedan att jag i all hast glömde mina papper som jag fick.
Jag gick nämligen dirket efter jobbet till saknade och älskade Fryx. Träffade bästa Jenny och Lars som jag spenderat måånga dagar och timmar med. Samt massa gosiga barn och ungdommar som jag inte sett sedan jag slutade. Saknar det där stället så ininorden, MEN jag är också överlycklig att få göra något helt annat i mitt liv.

I varjefall slutade det med att jag var där i 3 timmar och hängde omkring. Riktigt riktigt härligt. Och när jag kom hem var jag så slut att jag var tvungen att lägga mig i sängen.. Så efter lite mat och promenix känns jag piggare, men blir en tidigt kväll för imorn upp igen och jobba. :):):)





Mina sjukt fina Kärleksbokstäver som jag fått av Jessica. Och man ser lite av vårruset där utanför också.. :)



Inga kommentarer: