lördag 14 maj 2011

Helg

Om ungefär en timme hade jag tänkt gå hem till Jessica, men innan dess vill jag möjligen gå och sola och tvätta håret. Men eftersom att jag är riktigt seg just idag så blir det en aning stressigt, så sola kan jag gott va utan. Det ger väl endå bara pigmentfläckar, rynkor och cancer. yoou know!

Vi ska äta en bit, och självklart svalka törsten med lite vin. Det ska bli riktigt härligt att träffas igen. Det har verkligen runnit ut i sanden. Trots att vi varit otrligt bra vänner. Men nu är jag mer än lycklig över att få träffa henne igen :)
Självklart ska våran vapendragare Lee <3 med så det blir eeextra mysigt med alltihopa!







Hahah, den näst sista bilden uppäckte jag för inte alls länge sedan. DET ÄR JU PELTO!! Från när Jennylee och Marre hade en födelsedagsfest för ett braaa tag sen, så var min kamera med och fotade, och fångade visst denna. :)

Inga kommentarer: