söndag 8 maj 2011

Ta mig på orden

Det enda jag jag vill att världen ska veta är hur mycket jag älskar dig. MEN den här mardrömmen vill inte riktigt ta slut, och mitt hjärta klarar inte riktigt mer. Jag ser inget ljus, jag ser inget hopp. För varje dag som går glider du mer och mer ifrån mig. För varje dag som går dör en liten del av oss. Varje sekund och minut bryter isär. Vi är på väg. Mot helt olika håll. Jag vill gå samma väg tillsammans med den jag älskar, inte se dig gå din väg och lämna mig utanför. Du har visat mig att jag inte längre inkluderas i ditt liv eller i din familj. Det som vi haft har varit både fantastiskt underbart och fruktansvärt jobbigt.
Jag är stark. Jag kommer klara det här. Tack vare att jag får säga precis det jag känner. Det är så enkelt som de tre små orden 'jag älskar dig'.

Inga kommentarer: