måndag 2 maj 2011

life has been great.

För någon dag sedan satt jag ner och rensade bland alla mina bilder på datorn, raderade en del som är helt onödigt eller suddiga. Ja min dator är kanske den tröttaste laptopen i den här stan ialf, så jag försöker helt enkelt få den lite gladare. Insåg snabbt att jag INTE vill radera några bilder. För dom är ju så otroligt betydelsefulla på något sätt. I vilekt fall så sa jag till mig själv såhär "vad kul jag haft!" Och vilka härliga människor. Så här kommer lite random bilder och minnen. Och jo om NÅGON inte gillar att bli uthängd i den här bloggen som har typ 3 läsare (jenny, malin och jagsjälv) så tveka inte att skälla på mig!









Börjar med några extremt gamla klassisar tagna med framkallningskamera. Vissa träffar jag fortfarande och tar en kaffe eller vin med. Vissa ingen kontakt alls med tyvär. (hoppas de mår bra)












Ja så då går vi dirket till den underbara studenten verkar det som, inga som hellst kort från själva gymnasietiden tyvär.
















Några bilder från mina resor, Turkiet, Egypten, Spanien och Thailand. Den första bilden är från när jag och jenny semestrade i Jönköping, och fick skåda denna galning. Ja ni kan se själva










Dessa vill jag nog kalla 'Lalle bilder' En intesiv tid med många vänner och framförallt just Alexandra.





Nu får detta inlägg vara nog.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha vad roligt att se så gamla bilder :D Vilka minnen! <3

they say my head is in the clouds sa...

jag läser också ju!!
hur Mår du? hoppas bra ! kom till moi på fika nån dag!

Linda Pettersson sa...

JAA, visst är det kul med minnen. :)
Vicki, jag kommer gärna på en fika snart!! Nästa vecka?!