söndag 29 maj 2011

Mammas dag

Idag är alla mammors dag. Är så sjukt glad över att ha en fantastisk mamma som bara vill mitt bästa och älskar mig.
Igår var även pappa här under dagen, han är bra!! Har nu en spegel, dammsugare, mikro och vattenkokare! Så nu är stället komplett och härligt igen.
I fredags efter jobbet (och toalettkriget) slöt vi upp hemma hos anders&marre för massa goood fika och bigbrother :)

Igårkväll så bjöd izzy på fest och vi avslutade med månens fullproppade dansgolv. Röklukten sitter fortfarande kvar och mitt huvud är tungt.
Men inatt drömde jag något fsntastiskt.. Jag låg vid vattenbrynet i Thailand och såg ut över ett turkost hav. Måste måste måste åka tillbaka inom en snar framtid!! Ska jobba och spara tills jag inte vet något annat! Eller kanske satsa på ett helt annat resmål? Capri ön utanför Italien kanske? :)

Vad annars? Jo på måndag kör vi igång på elgiganten. :) taggad!

Inga kommentarer: