onsdag 4 maj 2011

Barrskog

Jag vill slinga mitt hår, jag behöver klippa mina slitna toppar, jag önskar mig ett långt blondt hår igen. Jag vill inte ha slitet, utväxt eller uppklippt hår. Om saker och ting slutar och/eller sker, ska jag unna mitt hår en ordentlig och dyr makeover.

Om inte annat ska jag ivarjefall tvinga någon stackare att hjälpa mig med en simpel h&m slingning. Och kanske försöka mig på att klippa det irriterande uppklippta håret själv också.


Jag får alltid dåligt samvete över att spendera pengar på håret. VARFÖR?! Det är ju en viktig del av mig och mitt självförtroende. Endå så drar jag mig för att spendera pengarna hos en frisör, vilket jag igentligen borde göra. Det är inte det att jag har någon slags frisörskräck, eller att jag är en snål person, jag vägrar helt enkelt unna mig det (okej kanske snål mot mig själv då)


Aja, nog grubblat över det.



Inga kommentarer: