söndag 15 maj 2011

L-O-V-E just another word I never learned to pronounce

Hej hopp!

Lördagkväll kunde inte bli bättre. punkt.
Söndag har också varit över förväntan. Den har alltid varit en älskvärd dag. En dag för bara mig och min kära. Men får numer vara en dag för flera av mina kära.
1. Pizza med simon
2. Donken med Lee
3. Glass hos marre&anders

Sådärja, och imorn är det MÅNDAG.
Jag måste tvätta underkläder! Har ingen tid, får helt enkelt smyga in nånsans imellan någon. Och på tisdag är första dagen på Boomerang. Gillar vi extra mycket!!

Sverige kom trea i Eurovision, och tvåa i ishockey. Jaa inte illa det heller tycker jag. Vi kämpar ialf, och det är det allra viktigaste tycker jag. Never give up mates!




härliga sommarben.

2 kommentarer:

they say my head is in the clouds sa...

fan va kul för dej, grattis!!!
fresten så har jag raggat en kund till din mor! hon va väldigt nöjd !

Linda Pettersson sa...

Jaaa!!
Sjukt vad bra du är då!
Vi ses imorn ;) Puss