torsdag 2 juni 2011

HEJHEJ

VAD seg jag känner mig, igår och idag är det som luften gått ur en och alla andra också för den delen. Jag tror det är vädrets fel.. blåser, lite regn och lite kallt dessutom. Men idag har jag fikat med mina härliga killar eric och anders, så det gjorde mitt humör på bra humör. OCH fick även reda på att T får ta över Boomerang alldeles snart och det är vi SJUKT glada för! :)

Igår hade jag en mysig kväll med ellinor (som hon heter igentligen) ..hahaa..

Den slutade rätt tidigt, och innehöll bara 3 glas, men de va bara skönt. :) Lagom sådär som vi gillar i Sverige. Lagom :)

Vad i hela världen händer ikväll har jag ingen aning om, kanske borde ta det lugnt. MEN DET är ju tråkigt. Sjukt rastlös nuföritden. MEN imorgon går jag öppning på Boomerang :):):)

Så ja, det var det. Jag har ingen inspiration längre för att skriva såna där riktigt värda inlägg numera. Nu blir det mer sån där tråkig uppdatering om vad som händer, vad jag har gjort blabla.. Men det får vara så nu. Orkar inte mycket annat. 1. jag har mycket som surrar i mitt huvud med jobb och allt. 2. allt annat väsentigt (stava) är lite föör private, även om jag inte är den som är blyg eller oöppen om mina känslor så orkar jag bara inte just nu. Lite privat måste man få vara. SÅ var det. Ha en underbar skärtorsdag! :)

Inga kommentarer: