torsdag 2 juni 2011

..between every kiss



Insåg en sak idag, eller nej. Jag har vetat det hela tiden. Men hur mycket saker och ting förändras beror på hur mycket man väljer att förändras. Man kan välja att vara precis samma person hela ivet ut. MEN om man plötsligt ger sig fan på någonting så är det bara att sätta igång att förändra saker och ting. Komplicerat ? Ja.

Men om jag får lyfta mig själv lite, mina starka sidor är möjligen: Envis och beslutsam. Om jag väl bestämt mig för något, vill jag genomföra det helhjärtat.

Även om man ser goda sidor hos en person, väger tyvär de mindre bra sidorna upp. Kanske helt idiotiskt att tänka så. Men ja, har man väl gjort bort sig en gång, ja då har man gjort bort sig för sista gången. Mycket ska till om man någonsin ska se personen ifråga i nytt ljus igen. SÅ glöm inte bort att tänka efter riktigt ordentligen innan du tar ett beslut som förändrar Allt.

Inga kommentarer: